Splošni pogoji spletne strani www.profistars.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno stranjo www.profistars.si upravlja podjetje ALL4KIDS d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), Letonjeva ulica 6, 2000 Maribor, matična številka: 7217714000, davčna številka: 70453179, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
VRSTE UPORABNIKOV
Registrirani člani – ob nakupu na www.profistars.si se vam generirata uporabniško ime in geslo, ki ga prejmete na vpisan e-mail naslov. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) način plačila in dostave,
e) časovno veljavnost ponudbe,
f) rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
g) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV IN CENE
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini All4Kids ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja ALL4KIDS d.o.o., Letonjeva ulica 6, 2000 Maribor,
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, MasterCard®, Visa, American Express, Discover).
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik ob prijavljenem nakupu kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
POSTOPEK NAKUPA
- Na spletnem mestu www.profistars.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico).
- V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali pa pa kliknete na gumb “naprej na naročilo”.
- Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “zaključi nakup”.
- Če je bilo naročilo uspešno sprejeto se vam na spletni strani izpiše tekst “vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
- Ponudnik (ALL4KIDS d.o.o.) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
- Ponudnik (ALL4KIDS d.o.o.) za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov All4Kids: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
- Ponudnik (ALL4KIDS d.o.o.) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
- Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
- Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik (ALL4KIDS d.o.o.) izrecno spoštoval.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@profistars.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.